HASŁO |
RTM |
WYMOWA | er-te-em |
DEFINICJA | środ. «strategia marketingowa polegająca na nawiązywaniu w kampaniach reklamowych do bieżących wydarzeń» |
PRZYKŁADY UŻYCIA |
W ubiegłych latach mieliśmy przyjemność podziwiać sporą ilość naprawdę dobrze przygotowanych RTM-ów (polkurier.pl). Jeśli chcesz tworzyć RTM-y, musisz zachować czujność i być na bieżąco z wydarzeniami ze świata. Szybko poczujesz, że to się opłaca. Przykładem RTM-u może być na przykład publikacja posta odnoszącego się do gola, którego strzelił właśnie Robert Lewandowski. Choć można było się tego spodziewać, bo ten zawodnik zdobywa wiele bramek, to jednak nie było to pewne – i właśnie dlatego nie dało się w pełni zaplanować treści (coconutagency.pl). |
ETYMOLOGIA | <ang. skr. RTM od real-time marketing 'marketing czasu rzeczywistego'> |
WIZUALIZACJE | Zobacz w grafice Google |
DATA | Rejestracja hasła: 26.05.2023, 17.40, ostatnia aktualizacja hasła: 26.05.2023, 23.50 |
AUTOR | Patrycjusz Pilawski |
REDAKTOR | Maciej Czeszewski |